Atenció al client/a

L’organització es compromet a lliurar amb un termini inferior a 7 dies naturals les comandes fetes a Catalunya (a excepció de la compra anticipada de les samarretes del SOM que es començaran a repartir el 1 de setembre). Tota aquella comanda que superés els 7 dies per causes de força major, pel Covid 19 o altres motius l’organització es posarà en contacte via e-mail per si el client/a vol cancel·lar la comanda i recuperar els diners o vol esperar.

Les comandes fora de Catalunya no tenen un termini específic però si no és possible arribar-hi, l’organització es posarà en contacte amb els compradors per tal de retornar els diners, i si arriben amb un xic de retard també per informar.

No s’admeten devolucions, però sí es pot canviar de talla o de model sempre i quan l’import resultant és igual o superior abonant la diferència personant-se en el lloc amb cita concertada de Sant Cugat del Vallès que l’organització facilitarà al comprador/a si es posa en contacte amb nosaltres.